Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday 18 September 2011

stage 2 mengbina blog


salam..akhirnya dapat jgk aku menghasilkan blog aku sendiri...walaupun masih baru tapi berkat ...perasaan ingin tahu..aku berjaya....sampai ketahap ini...
selanjutnye.....nak cuba try new thing....jadikan mcm org lain punya blog...tomel2 belaka..apa rahsia diaorg.........search punya search rupanya pakai skin lain gitu....
tapi aku ada masalah nak guna pakai skintue..dah download tapi tak tau mcm mana nak guna pakai....kalau lah ada insan yang rapat leh bantu......sonang kerja !!! apa pun try kena try jgk......isyaallah siap jgk blog aku nie.....tunggu dan lihatlah nannti..
:) :)

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

www.yahoo.com

TERIMA KASIH...sila datang lagi

Go GO Go Google